|
Кафедри Навчання Програми вступних випробувань Денне навчання Освітні програми Дисципліни та викладачі за програмами підготовки Каталоги вибіркових дісциплін Навчально-методичні комплекси дисциплін Заочне (дистанційне) навчання Аспірантура та докторантура Навчально-виховна робота Акредитація 076 магістр Навчальні курси Електронна бібліотека Типові форми з організації навчального процесу Студентські практики Міжнародна діяльність |
Вітаємо з перемогою у ІІ етапі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу 2023-2024Студенти кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва економічного факультету Каразінського університету вибороли перемогу у ІІ етапі Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу 2023-2024, організованого Державним університетом інтелектуальних технологій і зв’язку (ДУІТЗ) Дипломами переможців II ступеню нагороджено студента 2-го курсу групи освітньої програми «Маркетинг» Бражнік Д. О. (диплом) та студентка 2-го курсу групи освітньої програми «Маркетинг», Діденко А. О. (диплом). Науковим керівником студентської наукової роботи на тему: «Просування бренду підприємства в соціальних мережах (SMM)» виступив к.е.н., доцент кафедри маркетингу менеджменту та підприємництва ХНУ імені В. Н. Каразіна Рожко В. І. Наукова робота присвячена питанню просування бренду підприємства в соціальних мережах, з метою підвищення загального рівня конкурентоспроможності компанії. В основу науково-методологічного розділу покладено аналіз визначень понять соціальна мережа та SMM, класифікація соціальних мереж, аналіз статичної інформації. Оцінки значущості використання SMM як маркетингового інструменту проведена на основі діяльності ТОВ “НОВА ПОШТА” в соціальних мережах (Facebook, Instagram, YouTube). Мета аналізу полягала у розробці практичних рекомендацій, щодо удосконалення SMM діяльності підприємства. |
Економічний факультет м. Харків, вул. Мироносицька, 1 |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна |