|
|
Інформаційне забезпечення
Методичні матеріали в системі Moodle Каразінського університету
Інформація про дисципліни ОП «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» другого (магістерського) рівня
Навчальна дисципліна
|
Курс Moodle
|
Спеціальні
матеріально-технічні та інформаційні засоби
|
Глобальні проблеми сучасності
|
https://moodle.karazin.ua/enrol/index.php?id=4943
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
|
Методологія та організація наукових досліджень
|
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=4944
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
|
Соціальне підприємництво та соціальна відповідальність
|
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=4629
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
|
Стратегічне управління ефективністю розвитку підприємництва
|
https://moodle.karazin.ua/enrol/index.php?id=4715
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
|
Управління підприємницькими проєктами та програмами
|
https://moodle.karazin.ua/enrol/index.php?id=4109
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
Microsoft Project
|
Інноваційний менеджмент і венчурне підприємництво
|
https://moodle.karazin.ua/enrol/index.php?id=3915
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
|
Програмне забезпечення управлінських рішень у підприємництві
|
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=4948
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Word
Canva
LMS Moodle
MindMeister
Програмни комплекс Marketing Analytic, який складається з модулів: Portfolio, Predictor, Conjoint
Creatio (Terrasoft bpm’online)
Бітрікс 24
|
Організація та розвиток біржової діяльності
|
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=4713
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
|
Конкурентоспроможність підприємницьких структур
|
https://moodle.karazin.ua/enrol/index.php?id=4715
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
|
Маркетинг у підприємницькій діяльності
|
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=4951
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
|
Управління вартістю підприємства
|
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=4952
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
|
Стажування з фаху (без відриву)
|
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5006
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
LMS Moodle
|
Переддипломна практика
|
https://moodle.karazin.ua/enrol/index.php?id=2915
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
Програмни комплекс Marketing Analytic, який складається з модулів: Portfolio, Predictor, Conjoint
Creatio (Terrasoft bpm’online)
Бітрікс 24
MindMeister
Microsoft Project
|
Виконання кваліфікаційної роботи магістра
|
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5007
|
Мультимедійний проектор
Комп’ютер
Програмне забезпечення:
MS Office: Power Point, Word, Excel
Програмни комплекс Marketing Analytic, який складається з модулів: Portfolio, Predictor, Conjoint
Creatio (Terrasoft bpm’online)
Бітрікс 24
MindMeister
Microsoft Project
|
Методичні матеріали розміщено на сайті кафедри: https://karazinmmved.wixsite.com/mmzed
* рекомендована викладачами кафедри маркетингу, менеджменту та підприємництва для самостійної роботи студентів з навчальних дисциплін для студентів спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Державне та регіональне управління
- Державне регулювання економіки: Навч. посібник / [С. І. Архієреєв, О. О. Демьохіна, В. А. Євтушенко, Д. А. Козуб, В. І. Удодова, Т. В. Рябова, Л. І. Шана, Н. В. Шибаєва, К. Шимпф]; за ред. Архієреєва С. І., Решетняк Н. Б. – Харків: НТУ «ХПИ», 2004. – 190 с.
- Державне регулювання економіки: Навч. посібник / [С. М. Чистов, А. Є. Никифоров, Т. Ф.Куценко та ін.]. – К. : КНЕУ, 2000. – 316 с.
- Мочерний С. В. Економічна теорія. Посібник для студентів вузів / С. В. Мочерний. – К. : Академія, 2002. – 653 с.
- Самюельсон П. Макроекономіка. / Пол А. Самюельсон, Вільям Д. Нордгауз / [наукова редакція перекладу С. Панчишина]. – К. : Основи, 1998. – 676 с.
- Стеченко Д. М. Державне регулювання економіки. Навчальний посібник / Д. М. Стеченко. – К. : МАУП, 2000. –176 с.
- Ткач А. А. Інституціональна економіка. Нова інституціональна економічна теорія. Навчальний посібник / А. А. Ткач. – К. : Центр учбової літератури, 2007. – 304 с.
Інфраструктура товарного ринку
- Савощенко А.С. Інфраструктура товарного ринку : навч. посіб. / А.С.Савощенко. – К. : КНЕУ, 2005. – 336 с.
- Бєлявцев М.І. Інфраструктура товарного ринку / М.І.Бєлявцев, Л.В.Шестопалова. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 416 с.
Інформаційні системи та технології в маркетингу, інформаційні системи в менеджменті, виробнича практика з систем інформаційних технологій управління
- Балдин К. В. Информационные системы в экономике / К. В. Балдин. – М.: ИТК "Дашков и Ко", 2009. – 394 с.
- Грехов А. М. Електронний бiзнес (Е-комерцiя) / А. М. Грехов. – К.: Кондор, 2008. – 301 с.
- Иган Д. Маркетинг взаимоотношений. Анализ маркетинговых стратегий на основе взаимоотношений / Д.Иган. – М.: ЮНИТИ, 2008. – 363 с.
- Костяев Р.А. Бизнес в Интернете: финансы, маркетинг, планирование / Р. А. Костяев. – СПб.: БХВ-Петербург, 2002. – 656 с.
- Литовченко I. Л. Iнтернет-маркетинг / I. Л. Литовченко. – К.: Центр учбової лiтератури, 2008. – 182 с.
- Маркетинговые исследования: информация, анализ, прогноз: Учеб. Пособие / И. К. Беляевский. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 320 с.
- Методы сбора и использования маркетинговой информации: [учебно-практич. пособие] / Б.Е. Токарев. – М.: Юристъ, 2001. – 256 с.
- Оксанич А. П. Iнформацiйнi системи i технологiї маркетингу / А. П. Оксанич. – К.: Професiонал, 2008. – 318 с.
- Чучка I. М. Iнтерактивний маркетинг / I. М. Чучка. – К.: Кондор, 2009. – 121 с.
Історія маркетингу
- Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: Пер. с англ. — СПб.: Питер-Ком, 2006. — 896 с.
- Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Пер. с франц. – СПб; Наука, 2006. – 589 с.
- Маркетинг: Підручник / В. Руделіус та ін.: Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л. С. Макарова. 4-те вид. – К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. – 648 с.
Європейська інтеграція
- Матвеевский Ю.А. Интеграционные процессы в Западной Европе : учеб.пособие / Ю.А. Матвеевский. – М. 2001. – 150 с.
- Журкин В.В. Европейский Союз: внешняя политика, безопасность, оборона / В.В. Журкин. – М., 1998. – 132 с.
- Шемятенков В.Г. Европейская интеграция / В.Г. Шемятенков. - М., 2003. –400 с.
- Сиджански Д. Федералистское будущее Европы: От Европейского сообщества до Европейского Союза / Д. Сиджански. – М., 1998. – 420 с.
Комерційна діяльність посередницьких підприємств, маркетингова політика розподілу
- Маркетинг: підручник / В. Руделіус та ін. – К.: Навч.-метод. центр Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2009. – 648 с.
- Євтушенко В. А. Маркетингова політика розподілу. Матеріали до самостійної підготовки студентів (для студентів спеціальності 7.050108 «Маркетинг»). – Х.: ХНУ, 2008. – 65 с.
- Балабанова Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту. – К.: Професіонал, 2004. – 287 с.
- Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. – Спб.; М.; Х.; Минск: Питер, 2002. – 544 с.
- Завгородняя А. В., Ямпольская Д. О. Маркетинговое планирование. – СПб.: Питер, 2002. – 352 с.
- Ланкастер Дж. Организация сбыта: пер. с англ. – Минск: Амалфея, 2003. – 380 с.
- Половцева Ф.П. Коммерческая деятельность. – М.: ИНФРА-М, 2001. – 248 с.
- Шив Чарльз Д. Курс МВА по маркетингу: пер. с англ. – М.: Альпина Паблишер, 2003. – 717 с.
- Штерн Л. Маркетинговые каналы: пер. с англ. – К.: Вильямс, 2002. – 621 с.
Контролінг
- Яковлєв Ю.П. Контролінг на базі інформаційних технологій. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – 318 с.
- Андронова А.К. Оперативный контроллинг: Учебное пособие / А.К. Андронова, Е.Д. Печатного. – М.: Издательство «Дело и сервис» , 2006. –160 с.
- Анискин Ю.П. Планирование и контроллинг: Учеб. пособ. специальности «Менеджмент организации» / Ю.П. Анискин, А.М. Павлова. – 2-е изд. М.: Омега-Л, 2005. – 280 с.
- Ивашкевич В.Б. Практикум по управленческому учету и контроллингу: Учеб. пособие. – М.: Финансы и статистика, 2004. – 160 с.
- Попова Л.В., Исакова Р.Е., Головина Т.А. Контроллинг: Учебное пособие. – М.: Издательство «Дело и сервис», 2003. – 192 с.
- Контроллинг / Швиданенко Г.О. 2008
- Методология контроллинга и практика управления крупным промышленным предприятием / Дедов о.А..-2008
Корпоративне управління
- Євтушевський, Володимир Андрiйович Корпоративне управлiння : Пiдручник : / Євтушевський, Володимир Андрiйович . - К. : Знання, 2006 . - 406 с.
- Пуртов, Володимир Федорович Корпоративне управлiння : пiдручник для вузiв : / Пуртов, Володимир Федорович, Третяк, Вiкторiя Павлiвна, Кудiнова, Марина Михайлiвна . - Х. : Видавництво ХНУ iм. В.Н. Каразiна, 2011 . - 363 с.
- Козаченко, Анна Владимировна Корпоративное управление : Учебник для вузов : / Козаченко, Анна Владимировна, Воронкова, Алла Эженовна . - К. : Либра, 2004 - Библиогр.: с.325-328 ( 95 назв.).
- Довгань, Людмила Євгенiвна Корпоративне управлiння : навчальний посiбник для вузiв : / Довгань, Людмила Євгенiвна, Пастухова, Валентина Володимирiвна, Савчук, Людмила Миколаївна . - К. : Кондор, 2007 . - 178 с.
Крос-культурний менеджмент
- Холден Дж. Найджел. Кросс-культурный менеджмент. Концепция когнитивного менеджмента / Н. Дж. Холден ; пер. с англ. — М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2005. — 384 с.
- Діловий етикет у міжнародному бізнесі / Снітинський В.В.-2009
Логістика
- Бауэрсокс, Доналд Дж. Логистика. Интегрированная цепь поставок : перевод с : англ. / Бауэрсокс, Доналд Дж., Клосс, Дейвид Дж., Барышникова, Н.Н., Пинскер, Б.С., Сергеев, В.И. . - 2-е изд.. - М. : Олимп-Бизнес, 2005 . - 639 с.
- Крикавський, Євген Васильович Логiстика. Для економiстiв : Пiдручник для вузiв : / Крикавський, Євген Васильович . - Львiв : Видавництво НУ "Львiвська полiтехнiка", 2004 . - 447 с.
- Семененко, Анатолий Иванович Логистика. Основы теории : Учебник для вузов : / Семененко, Анатолий Иванович, Сергеев, Владимир Иванович . - СПб. : Союз, 2001 . - 544 с.
- Сергеев, В.И. Логистика в бизнесе : Учебник : / Сергеев, В.И. . - М. : ИНФРА-М, 2001 . - 607 с.
Методологія та організація наукових досліджень
- Цехмiстрова, Галина Степанiвна Методологiя наукових дослiджень : навчальний посiбник для вузiв : / Цехмiстрова, Галина Степанiвна . - К. : Слово, 2008 . - 278 с.
- Крушельницька, Ольга Володимирiвна Методологiя та органiзацiя наукових дослiджень : навчальний посiбник для вузiв : / Крушельницька, Ольга Володимирiвна . - К. : Кондор, 2006 . - 205 с.
- Макогон, Юрiй Володимирович Основи наукових дослiджень в економiцi : навчальний посiбник : / Макогон, Юрiй Володимирович, Пилипенко, Валерiя Валерiївна . - 2-е вид.. - Донецьк : Альфа-прес, 2007 . - 143 с.
- Єрiна, Антонiна Михайлiвна Методологiя наукових дослiджень : Навчальний посiбник для вузiв : / Єрiна, Антонiна Михайлiвна, Захожай, Валерiй Борисович, Єрiн, Д.Л. . - К. : Центр навчальної лiтератури, 2004 . - 212 с.
Маркетингова політика комунікацій
- Лук’янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій : навч. посібник / Т.І.Лук’янець. – К.: КНЕУ, 2000. – 380 с.
- Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга : учебник / Е.В.Ромат. – К. : Студцентр, 2008. – 608 с.
Маркетинговий менеджмент
- Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: [навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц] / А. В. Войчак. — К.: КНЕУ, 2000. — 100 с.
- Маркетинг: [підручник] / В. Руделіус та ін.: Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л. С. Макарова. 4-те вид. – К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. – 648 с.
- Семеняк И.В. Стратегический маркетинг: [учебное пособие] / И. В. Семеняк. – Х.: ХНУ имени В. Н. Каразина, 2007. – 304 с.
- Щербань В. М. Маркетинговий менеджмент : [навчальний посiбник для вузiв] / Володимир Миколайович Щербань. – К.: Центр навчальної лiтератури, 2006 . – 222 с.
- Крюков А.Ф. Управление маркетингом : [Учеб. пособие для вузов] / А.Ф. Крюков. – М.: КноРус, 2005. – 368 с.
- Моисеева Н. К. Управление маркетингом: Теория, практика, информационные технологии : [Учеб. пособие для вузов] / Нина Константиновна Моисеева, Марина Викторовна Конышева. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 303 с.
- Маркетинговий менеджмент: [навчальний посiбник для вузiв] / [I. В. Балабанова, А. В. Балабаниць, Т.I.Алчева, О.К. Воробйова, Л. В.Балабанова]. – [3-тє вид., перероб. i доп.]. – К.: Знання, 2004. – 354 с.
Міжнародна статистика
- Башкатов Б.И. Практикум по международной экономической статистике.—М.: Издательство «Дело и сервис», 2000.—176 с.
- Моторин Р.М. Міжнародна економічна статистика: Підручник. –К.: КНЕУ, 2004.—324 с.
- Сиденко А.В., Матвеева В.М. Международная статистика: Учебник. –2 –е изд., перераб. и доп. – М.: Изд-во «Дело и Сервис», 2000. – 256 с.
Маркетингова товарна політика
- Балабанова ,Л.В., Бриндіна О.А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: Монографія /Л.В. Балабанова, О.А. Бриндіна; Донецьк :ДонДУЕТ, 2006, 230 с.
- Ілляшенко ,С. М. Маркетингова товарна політика: Підруч. [для вищ. навч. закл.]/С.М.Ілляшенко Суми :Університетська книга, 2005. -231 c.
- Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1997. – 156 с.
- Маркетинг: Підручник / В. Руделіус та ін.: Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л. С. Макарова. 4-те вид. – К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. – 648 с.
- Семеняк И.В. Общий курс маркетинга: Учеб пособие. – Х.: Кн. реклам. агентство "РА", 2000. – 344 с.
Маркетингова цінова політика
- Бєлявцев, Михайло Iванович Маркетингова цiнова полiтика : Навчальний посiбник для вузiв : / Бєлявцев, Михайло Iванович, Петенко, I.В., Прозорова, I.В. . - К. : Центр навчальної лiтератури, 2005 . - 330 с.
- Дугiна, Свiтлана Iванiвна Маркетингова цiнова полiтика : Навч.-метод. посiбник для самостiйного вивчення дисциплiни : / Дугiна, Свiтлана Iванiвна . - К. : КНЕУ, 2002 . - 359 с.
- Корiнєв, Валентин Леонiдович Маркетингова цiнова полiтика : навчальний посiбник для вузiв : / Корiнєв, Валентин Леонiдович, Корецький, М.Х., Дацiй, Олександр Iванович, Гуманiтарний унiверситет "Запорiзький iнститут державного та мунiципального управлiння" . - К. : ЦУЛ, 2007 . - 199 с.
- Липсиц, Игорь Владимирович Коммерческое ценообразование : Учебник для ун-тов и программ МВА. Сб. деловых ситуаций. Тесты : / Липсиц, Игорь Владимирович . - 2-е изд., доп. и испр.. - М. : БЕК, 2001 . - 576 с.
Маркетингові дослідження
- Полторак, Володимир Абрамович Маркетинговi дослiдження : навчальний посiбник для вузiв : / Полторак, Володимир Абрамович, Днiпропетровський унiверситет економiки та права . - К. : Центр навчальної лiтератури, 2003 . - 387 с.
- Черчилль, Гилберт А. Маркетинговые исследования : перевод с : англ. / Черчилль, Гилберт А., Амид, Н., Бородина, С., Габенов, Н., Крылова, И.В. . - СПб.; М.; Х.; Минск : Питер, 2002 . - 748 с.
- Зозулев, Александр Викторович Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика : учебное пособие для вузов : / Зозулев, Александр Викторович, Солнцев, Сергей Алексеевич . - М. : Рыбари ; К. : Знання, 2008 . - 643 с.
- Божук, Светлана Геннадьевна Маркетинговые исследования : / Божук, Светлана Геннадьевна, Ковалик, Лариса Николаевна . - СПб.; М.; Х.; Минск : Питер, 2003 . - 298 с.
Міжнародний бізнес
- Международный бизнес / Прозоровский С.А.-2007
- Мировая экономика и международний бизнес /Аникин О.Б. -2007
- Міжнародний бізнес Кредісов А.І. -2007
- Богачев В.І. Экономическая теория рыночных отношений: основы бизнеса. Международные экономические отношения -2003
- Діловий етикет у міжнародному бізнесі Снітинський В.В.-2009
Міжнародний маркетинг
- Азарян Е.М. Международный маркетинг.—2-е изд. – Харьков: НВФ „Студцентр”, 2001. – 202 с.
- Алексунин В.А. Гунара Л.Н. Международный маркетинг. – М.: Экономика, —2005. —212 с.
- Багиев Г.Л. Международный маркетинг: Учебник для вузов. – СПб.; М.; Х.; Минск: Питер, 2001. – 512 с.
- Лисица Н.М. Международный маркетинг. – К.:--2006.--183 с.
- Васильев Международный маркетинг: Учеб. пособие для вузов / Васильев, Ибрагимов. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 199 с.
- Перцовский Н.И. Международный маркетинг: Учеб. пособие для вузов. – М.: Высшая школа, 2001. – 239 с.
- Циганкова Т.М. Управління міжнародним маркетингом: НАвч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 132 с.
- Черномаз П.А. Международный маркетинг: теория, методология, практика: Учеб. пособие для вузов. – Х.: Харьковский ин-т управления. – 2008. – 143 с.
- Алексунин В. А. Международный маркетинг / В. А. Алексунин, Л. Н. Гунара. – М. : Дашков и К, 2005. - 159 с
- Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг : теорія та господарські ситуації: навчальний посібник- 2 – ге вид., переробл. – К. : ІВЦ «Видавництво «Політехніка»», 2007. – 152 с
- Гоголь Г.П. Міжнародний маркетинг. – Л.: В-во НУ Львівська політехніка, 2004.—148 с.
- Новошинсько Л. В. Міжнародний маркетинг. – К.: Центр навчальної літератури, 2004.—176 с.
- Черенков В.И. Международный маркетинг. – СПб.:СПб ЧВЭСЭП, 2003.—846 с.
- Міжнародний маркетинг. Корінєв В.Л-2011
Міжнародні економічні відносини
- Мiжнароднi економiчнi вiдносини : навчальний посiбник для вузiв : / Володимир Iванович Романчиков и Iрина Олександрiвна Романенко . - К. : Центр учбової лiтератури, 2008 . - 253 с.
- Мiжнароднi економiчнi вiдносини : навчальний посiбник : / Олександр Самiйлович Передрiй . - 4-те вид., перероб. i доп.. - К. : Знання, 2008 . - 263 с.
- Мiжнароднi економiчнi вiдносини: аналiз стану, реалiї i проблеми : навчальний посiбник для вузiв : / Г.А. Семенов, М.О. Панкова и А.Г. Семенов . - 2-ге вид., перероб. i доп.. - К. : Центр навчальної лiтератури, 2006 . - 231 с
- Міжнароднп економіка та міжнароднi економiчнi вiдносини : практикум / В. В. Козик. –2006.
- Мiжнароднi економiчнi вiдносини : Навч. посiбник : / Василь Васильович Козик, Людмила Архипiвна Панкова и Наталiя Борисiвна Даниленко . - 3-є вид., перероб.i доп.. - К. : Знання-Прес, 2002 . - 406 с
- Мiжнароднi економiчнi вiдносини : Навч. посiбник для вузiв : / Олександр Самiйлович Передрiй . - 3-є вид., перероб. i доп.. - К. : Центр навчальної лiтератури, 2006 . - 274 с.
- Международные экономические отношения Учебник для вузов : / Валерий Евгеньевич Рыбалкин. - М. : ЮНИТИ, 2000 . - 497 с.
- Международные экономические отношения : Учебник для вузов : / Валерий Евгеньевич Рыбалкин. - М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2003 . - 519 с.
- Липов В. В. Практикум для студентів з навчальної дисципліни: «Міжнародні економічні відносини»: тести, практичні та ситуаційні завдання-2008.
- Международные экономические отношения : Учебник : / Борис Михайлович Смитиенко,. - М. : ИНФРА-М, 2005 . - 511 с
- Международные экономические отношения : учебник для вузов : / А.В. Аникин. - 2-е изд., перераб. и доп.. - М. : Проспект, 2008 . - 644 с.
- Мировая экономика и международные экономические отношения: в 2 ч. Ч.1 : учебник для вузов : / Р И Хасбулатов . - М. : Гардарики, 2006 .
- Мировая экономика и международные экономические отношения: в 2 ч. Ч.2 : учебник для вузов : / Р. И. Хасбулатов . - М. : Гардарики, 2006 .
- Мировое хозяйство и международные экономические отношения : Учебное пособие : / А.П. Голиков, 2003 . - 431 с.
- Международные экономические отношения : Учебник для вузов : / Е. Ф. Авдокушин . - М. : Экономистъ, 2004 . - 366 с.
- Мiжнароднi економiчнi вiдносини: iсторiя : пiдручник для вузiв : / А. С. Фiлiпенко . - К. : Либiдь, 2006 . - 389 с.
- Мiжнароднi економiчнi вiдносини -Волоснікова Н.М.-2010
- Мiжнароднi економiчнi вiдносини-Фомішин С.В.-2010
- Мiжнароднi економiчнi вiдносини- Горбач Л.М –2010
- Мiжнароднi економiчнi вiдносини -Бахчеванова Н.В. -2010
Митне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Таможенно-тарифное регулирование внешнеэкономической деятельности . Свинухов В.Г.-2004
- Митне регулювання Голомовзий В.М-2004
- Митне регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні/ Науменко В.П.-2006
- Митне оформлення товарів та транспортних засобів / Шершун А.А.-2007
Міжнародні розрахунково-кредитні і валютні операції
- Міжнародні розрахунки та валютні операції: Навч. посібник / О.І. Береславська, О.М. Наконечний, М.Г. Пясецька та ін..; За аг. Ред.. М.І. Савлука. – К.: КНЕУ, 2002. – 392 с.
- Руденко Л.В. Міжнародні кредитно-розрахункові і валютні операції: Підручник. – Київ: ЦУЛ, 2003. – 616 с.
- Михайлів З.В., Гаталяк З.П., Горбаль Н.І. Міжнародні кредитно-розрахункові відносини та валютні операції: Навч. посібник. – Львів: Видавництво Національного університету «львівська політехніка», 2004. – 244 с.
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
- Гребельник О.П., Романовський О.О. Основи зовнішньоекономічної діяльності: Навч. посіб. — К.: Деміур, 2003. — 296 с.
- Дроздова Г.М. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємства: Навч. посіб. — К.: ЦУЛ, 2002. — 172 с.
- Зовнішньоекономічна діяльність підприємств: Підручник / Під ред. І.В. Багрової. — К.: Центр навч. л-ри, 2004. — 580 с.
- Кириченко А. А. та ін. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. — К.: ЦНЛ, 2009. — 468 с.
- Румянцев А.П., Румянцева Н.С. Зовнішньоекономічна діяльність: Навч. посіб. — К.: Центр навч. л-ри, 2004. — 377 с.
- Дідківський М.І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: Навч. посіб. — К.: Знання, 2006. — 463 с.
CRM-системи
- Андерсон К. Менеджмент, ориентированный на потребителя: CRM-технологии как основа новых отношений с клиентом / К. Андерсон, К. Керр. – ИнтерЭксперт, 2003. - 270 с.
- Пейн Э. Руководство по CRM. Путь к совершенствованию менеджмента клиентов / Э. Пейн. – Гревцов Паблишер, 2007. – 272 с.
Теорія організацій
- Монастирський Г. Л. Теорiя органiзацiї : навчальний посiбник / Григорiй Леонардович Монастирський. – К.: Знання, 2008 . – 319 с.
- Иванова Т. Ю. Теория организации : Краткий курс : Учебное пособие для вузов / Татьяна Юрьевна Иванова, Владимир Иванович Приходько. – СПб ; М.; Х.; Минск: Питер, 2004 . – 269 с.
- Мильнер Б. З. Теория организации : Учебник для вузов / Борис Захарович Мильнер. – 5-е изд., перераб. и доп.. – М.: ИНФРА-М, 2005 . – 720 с.
- Рогожин С. В. Теория организации : Учеб.пособие / Сергей Викторович Рогожин, Татьяна Вадимовна Рогожина. – М.: Экзамен, 2002 . – 319 с.
Організація учбового процесу
- Виховання студентської молоді: нормативні документи. На допомогу кураторам. Випуск 1/Укладачі: Яворовська Л., Маркова Т.О., Дядик Н.Г. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна , 2009. – 68 с.
- Адаптація університетської освіти до вимог Болонського процесу: Інформаційно-аналітичні матеріали. Випуск 2./Укладачі: Холін Ю.В., Маркова Т.О., Камишнікова Р.Ф. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2006 . – 92 с.
- Образование и учебный процесс: Справочное пособие для студентов специальности «Маркетинг» Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина / И.В. Семеняк, С.В. Оберемок, А.В. Катаев. – Харьков: Издатель Оберемок В., 2005. – 92 с.
- Самостійна робота – потужний засіб сучасної освіти і виховання Калашник Н.Г., 2005
Організація підприємницької діяльності
- Рахман М.С. Основи підприємництва: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. – Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2006. – 167 с.
- Должанський І.З., Загорна Т.О. Бізнес-план: технологія розробки. Навчальний посібник. 2-ге вид. – К.: Центр учбової літератури. – 2009р., - 384 с.
- Горемыкин В.А. Бизнес-план: Методика разработки. 45 реальных образцов бизнес-планов. – 5-е изд., стер. – М.: «Ось-89», 2008. – 864 с.
- Косич М. Як скласти бізнес-план – 2-ге вид., перероб. і доп. – Х.: Фактор, 2010. – 352 с.
Операційний менеджмент
- Гэлловэй Л. Операционный менеджмент: Принципы и практика: перевод с англ. – СПб.: Питер, 2002. – 319 с.
- Курочкин А. С. Операционный менеджмент: Учеб. пособие. – К.: МАУП, 2000. – 144 с.
- Сумець О. М. Основи операційного менеджменту: Підручник / За ред. проф. О. Л. Яременка. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – 416 с.
- Чейз Ричард Б., Эквилайн Николас Дж., Якобс Роберт Ф. Производственный и операционный менеджмент: Пер. с англ. – М.: Издательский дом "Вильямс", 2004. – 704 с.
Організація праці менеджера
- Балабанова Л.В. Організація праці менеджера : підручник. – 2-ге видання / Л.В.Балабанова, О.В.Сардак. – К.: ВД «Професіонал», 2007. – 416 с.
- Данюк В. М. Організація праці менеджера : навч. посіб. / В.М.Данюк. – К.: КНЕУ, 2006. – 276 с.
Основи зовнішньоекономічної діяльності
- Гребельник, О. П. Основи зовнішньоекономічної діяльності.- 2004. - 432 с.
- Пазуха, М. Д. Зовнішньоекономічна діяльність (загальні положення): навчально-методичний посібник / М.Д. Пазуха. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 230 с.
- Зовнішньоекономічна діяльність підприємства : навч. посіб. / М. І. Дідківський. - К. : Знання, 2006.
- Макогон, Ю. В. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства : навч. посібник / Ю. В. Макогон, - 2006.
- Рум’янцев, А. Зовнішньоекономічна діяльність : навч. посібник / А. П. Рум’янцев, Н. С. Рум’янцева. – К. : Центр навчальної літератури, 2004.
- Торгова, Л. В. Основи зовнішньоекономічної діяльності / Л. В. Торгова. - 2007..
- Регулювання зовнішньоекономічної діяльності– Дахно І.І.–2009
- Регулювання зовнішньоекономічної діяльності– Матвеєв М.Е. -2008
- Основи зовнішньоекономічної діяльності –Зінь. Е.А.—200
Промисловий маркетинг
- Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів: Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2006. – 336 с.
- Маркетинг: підручник / В. Руделіус та ін. – К.: Навч.-метод. центр Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2009. – 648 с.
- Маркетинг: ситуаційні вправи. – К.: Навч.-метод. центр Консорціуму із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2004. – 504 с.
- Промисловий маркетинг / Під ред. О.О. Шубіна. – К.: НВФ “Студцентр”, 2007. – 431 с.
- Старостіна А.О. Промисловий маркетинг: Підручник. – К.: “Іван Федоров”, 2008. – 400 с.
- Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованию рынка. – М.: Финансы и статистика, 2007. – 560 с.
- Акимова И.М. Промышленный маркетинг. – К.: Знання, 2001. – 294 с.
- Костерин А. Г. Практика сегментирования рынка. – СПб.: Питер, 2002. – 284 с.
Програмне забезпечення маркетингових рішень
- Балдин К. В. Информационные системы в экономике / К. В. Балдин. – М.: ИТК "Дашков и Ко", 2009. – 394 с.
- Петренко В. Р. Iнформацiйнi системи i технологiї маркетингу / В. Р. Петренко. – К.: Професiонал, 2008. – 455 с.
Поведінка споживачів
- Алешина, И.В. Поведение потребителей : Учеб. пособие для вузов : / Алешина, И.В. . - М. : Фаир-Пресс, 1999 . - 376 с.
- Маркетинг: Підручник / В. Руделіус та ін.: Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л. С. Макарова. 4-те вид. – К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. – 648 с.
- Поведiнка споживачiв:конспект лекцiй : для студентiв вузiв : / Коллект. автор, Прокопенко, О.В., Троян, Марiя Юрiївна . - Суми : Видавництво Сумського унiверситету, 2007 . - 133 с.
- Прокопенко, Ольга Володимирiвна Поведiнка споживачiв : навчальний посiбник для вузiв : / Прокопенко, Ольга Володимирiвна, Троян, Марiя Юрiївна . - К. : ЦУЛ, 2008 . - 175 с
- Соломон, Майкл Р. Поведение потребителей: Искусство и наука побеждать на рынке : перевод с : англ. / Соломон, Майкл Р., Момот, В.Е. . - К. : ДиаСофт, 2003 . - 777 с
- Энджел, Д.Ф. Поведение потребителей : перевод с : англ. / Энджел, Д.Ф., Блэкуэлл, Р.Д., Миниард, П.У., Принцев, Т., др. . - СПб. : Питер, 1999 . - 759 с
Рекламний менеджмент
- Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент : навч. посібник. – 2-ге вид., доп. / Т.І.Лук’янець. – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с.
- Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга : учебник / Е.В.Ромат. – К.: Студцентр, 2008. – 608 с.
Статистика міжнародного ринку товарів та послуг
- Рождественська Л.Г. Статистика ринку товарів і послуг: Навч. Посібник.-К. : КНЕУ, 2005
- Мазаракі А.А.світовий ринок товарів та послуг у 2 ч. Ч. 1–2008
- Мазаракі А.А.світовий ринок товарів та послуг у 2 ч. Ч. 2–2008
- Статистика ринку товарів та послуг Крамченко Л. І–2006
- Башкатов Б.И. Практикум по международной экономической статистике.—М.: Издательство «Дело и сервис», 2000.—176 с.
- Моторин Р.М. Міжнародна економічна статистика: Підручник. –К.: КНЕУ, 2004.—324 с.
- Сиденко А.В., Матвеева В.М. Международная статистика: Учебник. –2 –е изд., перераб. и доп. – М.: Изд-во «Дело и Сервис», 2000. – 256 с.
- Стандартизація та сертифікація товарів та послуг Кириченко Л.С.–2008
Статистика (ОТС)
- Захожай В.Б. Практикум з основ статистики –2001
- Лугинін О.Е,Статистика – 2005 / 2007.
- Єріна А.М. Статистика–2002
- Уманець, Т. В. Статистика. –2003
Статистика СЭС
- Практикум із статистики / Мармоза А.Т. -2009
- Статистика для економістів / Моторин Р.М.–2009
- Статистика /Щурик Р.М. – 2009
- Статистика от теории к практике / Просянюк Н.А.–2008
- Статистика в малюнках та схемах Акімова О.В.–2007
Статистика ринку товарів та послуг
- Рождественська Л.Г. Статистика ринку товарів і послуг: Навч. Посібник.-К. : КНЕУ, 2005
- Мазаракі А.А.світовий ринок товарів та послуг у 2 ч. Ч. 1–2008
- Мазаракі А.А.світовий ринок товарів та послуг у 2 ч. Ч. 2–2008
- Статистика ринку товарів та послуг Крамченко Л. І–2006
- Стандартизація та сертифікація тоіварів та послуг Кириченко Л.С.–2008
Стратегічний менеджмент
- Альтшулер И. Г. Стратегическое управление на основе маркетингового анализа. Инструменты, проблемы, ситуации / Игорь Григорьевич Альтшулер. – М.; СПб.: Вершина, 2006. – 230 с.
- Довгань Л. Є. Стратегiчне управлiння : [навчальний посiбник для вузів] / Людмила Євгенiвна Довгань, Юрiй Васильович Каракай, Лiна Петрiвна Артеменко. – 2-ге вид. – К. : ЦУЛ, 2011. – 439 с.
- Головко Т. В. Стратегічний аналіз: [навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц.] / Т. В. Головко, С. В. Сагова [за ред. д-ра екон. наук, проф. М.В. Кужельного]. — К.: КНЕУ, 2002. — 198 с
- Стратегический менеджмент: Теория и практика: [учебное пособие для вузов] / А. Т. Зуб. — M. : Аспект Пресс, 2002. — 415 с.
- Сич А. М. Стратегiчний аналiз : [навчальний посiбник для вузів] / Альберт Маркович Сич, Олена Вiталiївна Пилипенко, Микола Савович Стасишен. – К.: Каравела, 2010. – 303 с.
- Шершньова З. Є. Стратегічне управління: [підручник] / Шершньова З. Є — 2-ге вид., перероб. і доп. — К.: КНЕУ, 2004. — 699 с.
Стандартизація і сертифікація
- Антонов, Геннадий Андреевич Стандартизация и сертификация продукции : Учеб.пособие : / Антонов, Геннадий Андреевич . - СПб. : Издательство СПбУЭФ, 1992 . - 119 с
- Гончаров, Анатолий Артемьевич Метрология, стандартизация и сертификация : Учебное пособие для вузов : / Гончаров, Анатолий Артемьевич, Копылов, Виктор Дмитриевич . - 2-е изд., стереотип.. - М. : Academia, 2005 . - 240 с. : ил. - (Высшее профессиональное образование : Строительство) Библиогр.:с.236-237 (42 назв.)
- Кириченко, Людмила Сергiївна Стандартизацiя i сертифiкацiя товарiв та послуг : пiдручник : / Кириченко, Людмила Сергiївна, Самойленко, Антонiна Анатолiївна . - Х. : Ранок, 2008 . - 240 с. - Бiблiогр.: с.239-240 (32 назв.)
- Стандартизация и управление качеством продукции : Учебник для вузов : / Коллект. автор, Швандар, Владимир Андреевич, Панов, В.П., Купряков, Е.М., Антонова, О.В. . - М. : ЮНИТИ, 2000 . - 487 с. - Библиогр.:с.482-484(47 назв.)
Стратегічний маркетинг
- Семеняк И.В. Стратегический маркетинг: Учебное пособие. – Х., ХНУ имени В.Н. Каразина, 2007 – 304 с.
- Гаркавенко С.С. Маркетинг. Робочий конспект та навчальні тестові завдання: Навчальний посібник – К.: Лібра, 2004. – 280 с.
- Кревенс Д. Стратегический маркетинг: Пер. с англ. – 6-е изд. – М.: ИД «Вильямс», 2003. – 752 с.
- Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навчальний посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 152 с.
- Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок: Пер. с англ. – СПб.: Питер, 2005. – 800 с.
Теоретичні основи маркетингу
- Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: Пер. с англ. — СПб.: Питер-Ком, 2006. — 896 с.
- Маркетинг: Підручник / В. Руделіус та ін.: Ред.-упор. О.І. Сидоренко, Л. С. Макарова. 4-те вид. – К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. – 648 с.
- Семеняк И.В. Общий курс маркетинга: Учеб пособие. – Х.: Кн. реклам. агентство "РА", 2000. – 344 с.
Теорія прийняття рішень
- Балдин К. В. Управленческие решения: Теория и технология принятия : [Учебник для вузов] / Константин Васильевич Балдин , Сергей Николаевич Воробьев. – М.: Проект, 2004 . – 304 с.
- Гевко I. Б. Методи прийняття управлiнських рiшень : [пiдручник для вузів] / Iван Богданович Гевко. – К.: Кондор, 2009 . – 186 с.
- Лафта Д. К. Управленческие решения : [Учебное пособие для вузов] / Джавад Кадем Лафта. – М.: ООО фирма "Благовест-В", 2004 . – 303 с.
- Литвак Б. Г. Разработка управленческого решения : [учебник для вузов] / Борис Григорьевич Литвак. - 5-е изд., испр. и доп. – М.: Дело, 2004 . – 416 с.
Товарна інноваційна політика
- Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Товарна інноваційна політика: Підручник. - Суми: ВТД "Університетська книга", 2007. - 281 с.
- Iлляшенко, Сергiй Миколайович Управлiння iнновацiйним розвитком : навчальний посiбник для вузiв : / Iлляшенко, Сергiй Миколайович . - 2-е вид., перероб. i доп.. - Суми : Унiверситетська книга ; К. : ВД "Княгиня Ольга", 2005 . - 324 с. - (Бiблiогр. наприкiнцi розд.
- Кардаш В.Я. Товарна інноваційна політика. - К.: КНЕУ, 1999
- Проблеми управлiння iнновацiйним розвитком пiдприємств у транзитивнiй економiцi : / Коллект. автор, Iлляшенко, С.М., Прокопенко, О.В., Мельник, Л.Г., Божкова, В.В., Самсонкiн, В.М. . - Суми : Унiверситетська книга, 2005 . - 582 с. - Бiблiогр. наприкiнцi ст..
Товарознавство
- Жиряева, Елена Васильевна Товароведение : / Жиряева, Елена Васильевна . - СПб.; М.; Х.; Минск : Питер, 2002 . - 415 с. : ил. - (Маркетинг для профессионалов) Библиогр.:с.412-415 (76 назв.)
- Товароведение. Экспертиза. Стандартизация : учебник для вузов : / Коллект. автор, Горфинкель, Владимир Яковлевич, Швандар, Владимир Андреевич, Романов, А.Н., Дремова, Л.А. . - М. : ЮНИТИ, 2008 . - 239 с. : ил. - Библиогр.: с.237
- Товароведение продовольственных товаров : / Коллект. автор, Бурова, Марина . - М. : Приор, 2000 . - 144 с.
- Товароведение: Курс лекций. Ч.1 : / Коллект. автор, Болотников, А.А. . - 2-е изд., перераб. и доп.. - К. : МАУП, 2001 . - 215 с. : табл. - Библиогр.:с.212-213.
Управління ризиками в маркетинг-менеджменті
- Вітлінський В. В. Ризикологія в економіці та підприємництві : монографія / В. В. Вітлінський, Г. І. Великоіваненко. – К. : КНЕУ, 2004. – 480 с.
- Вітлінський В. В. Аналіз, моделювання та управління економічним ризиком : навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. / Вітлінський В. В., Верченко П. І. — К.: КНЕУ, 2000. – 292 с.
- Вітлінський В. В. Кредитний ризик комерційного банку : навч. посібник / Вітлінський В. В. – К. : Знання, 2000. – 251 с.
- Вітлінський В. В. Становлення теорії економічного ризику (ризикології) / Вітлінський В. В. – К. : КДЕУ, 1996. – 22 с.
- Івченко І. Ю. Економічні ризики : навчальний посібник / Івченко І. Ю. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. – 304 с.
- Матвійчук А. В. Аналiз i управлiння економiчним ризиком : навчальний посiбник для вузiв / А. В. Матвiйчук – К. : Центр навчальної лiтератури, 2005. – 219 с.
- Машина Н. І. Економiчний ризик i методи його вимiрювання : навч. посiбник для вузiв / Нона Iванiвна Машина. – К. : Центр навчальної лiтератури, 2003 . – 188 с.
Управління експортно-імпортними операціями
- Дідківський М.І. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: Навч. Посіб.—К.: Знання, 2006.—462 с.
- Румянцев А.П., Румянцева Н.С. Зовнішньоекономічна діяльність: Навчальний посібник.—К. : Центр навчальної літератури, 2004.—318с.
- Герчикова И.Н. Международное коммерческое дело: Учеб. для вузов.— М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001.—671 с.
- Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: Навч. посібник /Ю.В. Макогон, В.С. Рижков, С.В. Грідасов, С.В.Чемеріс, А.В. Гончарова, / За ред. Д.е.н., проф.Ю.В. Макогона –Київ: Центр навчальної літератури, 2006.—424 с.
Управлінське консультування
- Бисвас, Сугата, Твитчелл, Дєрил. Руководство по управленческому консалтингу: пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2004. – 288 с.
- Карамушка Л. М., Коломінський Н. Л., Войтович М. В., Андрос М. Є. Основи психолого-управлінського консультування: Навч. посібник для вузів. – К.: МАУП, 2002. – 136 с.
- Литвак Б. Г. Разработка управленческого решения: Учебник для вузов – М.: Дело, 2004. – 416 с.
- Управленческое консультирование. В 2-х томах / Под ред. М. Кубра; пер. с анг. – 2-е изд., перераб. – М.: Интерэксперт, 1992. – Т.1. – 319 с.; Т. 2. – 350 с.
- Чернов Ю. В., Фомишин С. В., Тищенко А. И. Управленческое консультирование: Учебн. пособие. – Херсон: ОЛДИ – плюс, 2003. – 272 с.
- Юксвярав Р. К., Хабакук М. Я., Лейман Я. А. Управленческое консультирование: Теория и практика. – М.: Экономика, 1988. – 210 с.
Додаткові
- Блок П. Безупречный консалтинг: пер. с англ. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2007. – 304 с.
- Коуп М. 7 основ консалтинга: пер. с англ. – СПб.: Питер, 2007 – 336 с.
- Нельсон Б., Экономи П. Консалтинговый бизнес для «чайников»: пер. с англ. – М.: ООО «И. Д. Вильямс», 2008. – 384 с.
- Управленческий консалтинг. Настольная книга руководителя. – К.: Полиграфический центр «Фолиант», 2006. – 416 с.
- Э. де Хаан. Бесстрашный консалтинг. Искушения, риски и ограничения профессии: пер. с англ. – СПб.: Питер, 2008. – 272 с.
- Маркетинговые исследования вУкраине. Журнал.
- Економіка Україна. Журнал.
- Економіка, фінанси, право. Журнал.
Інтернет-ресурси
- Международная классификация консалтинговых услуг [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.spbc.ru
- Реинжениринг: факторы успеха [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://cosulting.ru
- Метакапитализм: революция в электронном бизнесе и структура компаний и рынков ХХI века [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://osp.ru
Управління персоналом
- Егоршин А. П. Управление персоналом : учебник / А.П.Егоршин. – М.: НИМБ, 2007. – 1091 с.
- Управление персоналом организации : учебник / Под ред. А.Я.Кибанова. – М. : Инфра-М, 2007. – 640 с.
- Спивак В. А. Управление персоналом для менеджеров / В.А.Спивак. – М.: Эксмо, 2007. – 624 с.
Учбова практика «Вступ до специальності»
- Ламбен Ж-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок: Пер. с англ СПб: Питер, 2005. – 800 с.
- Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: експресс-курс. – 2-е изд. Пер. с англ. СПб: Питер, 2006. – 464 с.
- Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии. 3-е изд./Пер. с англ. СПб: Питер, 2003 – 544 с.
- Котлер Ф.Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер: Пер. с : англ . - СПб. : ИД "Нева", 2003 . - 224 с.
- Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок: Пер с : англ. / Котлер, Филип, Гольдич, В.А., Оганесова, И.А., Соловьев, Б.А., Плеханов, Г.А. . - М. : АСТ, 2001 . - 271 с.
- Форд Г. Моя жизнь, мои достижения. Сегодня и завтра. Авторский сборник. – Мн.: Харвест, 2005 г. – 488с.
- Морита А. Sony. Сделано в Японии. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. – 296с.
- Якокка Л. Карьера менеджера. - М.: Попурри, 2006. – 544 с.
- Виховання студентської молоді: нормативні документи. На допомогу кураторам. Випуск 1/Укладачі: Яворовська Л., Маркова Т.О., Дядик Н.Г. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна , 2009. – 68 с.
- Адаптація університетської освіти до вимог Болонського процесу: Інформаційно-аналітичні матеріали. Випуск 2./Укладачі: Холін Ю.В., Маркова Т.О., Камишнікова Р.Ф. – Х.: ХНУ імені
|
|
|