|
Кафедри Навчання Програми вступних випробувань Денне навчання Освітні програми Дисципліни та викладачі за програмами підготовки Каталоги вибіркових дісциплін Навчально-методичні комплекси дисциплін Заочне (дистанційне) навчання Аспірантура та докторантура Навчально-виховна робота Акредитація 076 магістр Навчальні курси Електронна бібліотека Типові форми з організації навчального процесу Студентські практики Міжнародна діяльність |
Абітурієнту
Телефон приймальної комісії економічного факультету +380 (95) 0326 425
Електронна адреса приймальної комісії економічного факультету econom.vstup@karazin.ua
Інформація про освітні програми http://start.karazin.ua/
День відкритих дверей онлайн
Економічний факультет: 17 січня 2021 року з 15-00 до 16-30. Пряма трансляція на ютубі.
Програми фахових вступних випробувань для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра -2021 Запрошуємо на сайт кафедри: https://karazinmmved.wixsite.com/mmzed Спеціальності Спеціальність «МАРКЕТИНГ»
Маркетолог – сучасний економіст, найбільш затребуваний у країнах з ринковою економікою
Якості професіонала у галузі маркетингу
Нове покоління директорів з маркетингу відіграє центральну роль у виведенні організації на конкурентний рівень. Сучасний професіонал у галузі маркетингу повинен мати знання з багатьох суміжних наукових напрямків і видів практичної діяльності, бути гнучким політиком і тверезим аналітиком. Обов'язковими якостями професіонала-маркетолога є широкий кругозір економіста і підприємця, здатність приймати стратегічні рішення, керувати роботою творчих колективів, оцінювати соціальну етичність маркетингових проектів, інтегрувати інформаційно-аналітичні потоки, бути відмінним «креативщиком», організатором рекламних і PR-кампаній, здатним до постійного навчання.Головна задача підготовки маркетологів у Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна – надання студентам достатньої кількості знань і навичок для подальшої бізнес- і наукової кар'єри. Крім отримання загальної гуманітарної й економічної освіти в сферах інформатики, комп'ютерних мереж і телекомунікацій, теорії економіки і фінансів, обліку й аудиту, маркетингу і менеджменту тощо, студенти одержують знання й уміння в областях: маркетингові дослідження; маркетингові політики товару, ціни, збуту і комунікацій; інфраструктура товарного ринку; логістика і товарознавство; ситуаційний аналіз; методи прийняття рішень і маркетингові ризики; поведінка споживачів; стратегічний, фінансовий, кадровий, міжнародний і рекламний маркетинг-менеджмент; етика бізнесу і розвиток кар'єри. Відповідно до професійної спрямованості студенти спеціальності «Маркетинг» послідовно опановують комплексом сучасного програмно-інформаційного забезпечення через систему комп'ютерних спецпрактикумів: медіатехнології, е-бізнес, «Маркетинг-аналітик», багатомірний аналіз, маркетинг-логістика, SPSS і CRM-системи. На рівні спеціаліста/магістра студенти одержують спеціалізацію за одним із чотирьох напрямків: 1) Аналітичний маркетинг – поглиблена підготовка за методиками прогнозування економічної кон’юнктури, моделювання поведінки споживачів, комплексного використання сучасних інформаційних систем і спеціалізованого комп'ютерного забезпечення маркетингового менеджменту; 2) Маркетингові комунікації – профільна підготовка з іміджології, PR-технологій, сучасних рекламних технологій, брендингу; 3) Комерційний маркетинг – підготовка включає модулі з аналізу товарних ринків, економіки й організації торгівлі, організації перевезень, міжнародних посередницьких операцій; 4) Маркетинг на фінансовому ринку – модулі цієї програми передбачають більш детальний розгляд інструментів та технологій маркетингу на окремих сегментах фінансового ринку. Навчальним планом передбачене проходження ряду навчально-виробничих практик у системі майстер-класу на великих виробничих і торговельних підприємствах м. Харкова. Найважливіші професійні задачі і перспективи працевлаштуванняМаркетингова діяльність – різновид функцій у сфері виробничого і комерційного підприємництва: маркетингові дослідження, планування, організація і контроль маркетингу, товарна політика, збут, комунікації, ціноутворення, розробка стратегій і планів маркетингу, просування товарів, маркетингова розвідка, бенчмаркінг, рекламні і PR-кампанії та ін. Маркетинг-менеджмент – цілеспрямована координація і формування всіх заходів фірми, пов'язаних з ринковою діяльністю. Стратегічний маркетинг – процес розробки стратегічного комплексу, основних напрямків стратегічної політики фірми в області товару, цін, комунікацій, збуту, з урахуванням факторів постійно мінливого маркетингового середовища. Маркетингові дослідження – процес пошуку, збору, обробки даних і підготовки інформації для прийняття стратегічних і оперативних рішень у системі стратегій, спрямованих на зростання обсягу продажів і максимізації прибутку. Планування бізнесу – процес узгодження планів підприємства, маркетингового обґрунтування стратегій підприємництва. Випускники економічного факультету Харківського національного університету спеціальності «Маркетинг» підготовлені для виконання не тільки загальноекономічних, але і специфічних функцій сучасних професіоналів в галузі маркетингу. Ними є: □ комерційні керівники і помічники керівників підприємств, організацій, установ та їхніх підрозділів; □ керівники відділів маркетингу та профільні маркетологи (зі збуту, досліджень, зовнішньоекономічної діяльності, PR, реклами та т.і.); □ маркетолог-аналітик (дослідник національного і міжнародного ринків і конкурентної сталості підприємств); □ маркетолог-менеджер зі стратегічного й оперативного планування; □ комерційний, збутовий і виробничий логістик; □ фінансовий маркетолог; □ соціально-політичний маркетолог; □ мерчандайзер; □ супервайзер; □ промоутер; □ іміджмейкер; □ маркетинговий дизайнер; □ PR-технолог; □ маркетинг-аудитор; □ комерційні посередники й ін. Навіть поверхове знайомство з кон'юнктурою ринку праці дасть Вам можливість переконатися у зростаючому попиті на фахівців-маркетологів.
Спеціальність «МЕНЕДЖМЕНТ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
Магістр з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності (зі знанням іноземної мови) Магістр з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності, менеджер-економіст, підготовлений на основі базової вищої освіти бакалавра менеджменту – професіонал, здатний організовувати і здійснювати експортно-імпортні відносини зі всіма країнами світу (укладати контракти, вести ділові переговори, супроводжувати операції, займатися фінансовими розрахунками і валютними операціями, здійснювати менеджмент експортно-імпортних операцій на підприємстві та ін.). Проводиться поглиблена підготовка з комп’ютерних технологій та іноземних мов за спеціалізованими програмами. Бакалавр з менеджменту отримує право на роботу менеджера-економіста в будь-якій галузі. У дипломі магістра рекомендується робота менеджера зовнішньоекономічної діяльності із знанням іноземної мови, менеджера-економіста. Профільні навчальні дисципліни: □ менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, □ крос-культурний менеджмент, □ інформаційні системи в менеджменті на підприємстві, □ корпоративна культура і лідерство, □ міжнародні розрахунки і валютні операції, □ менеджмент інноваційної діяльності, □ міжнародна комерційна справа, □ міжнародний маркетинг, □ інтелектуальне право, □ міжнародне право, □ контролінг, □ операційний менеджмент, □ управління персоналом та ін. Практичну підготовку студенти проходять на 3, 4, 5 курсах. Комплексний іспит за фахом рівня бакалавра студенти здають у 8-му семестрі. Навчання в магістратурі завершується комплексним іспитом за фахом і захистом дипломної роботи магістра дослідницького характеру.
Найважливіші професійні задачі та перспективи працевлаштуванняМенеджмент – процес системного управління організаціями шляхом аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища та прийняття адекватних управлінських рішень з метою ефективного розвитку бізнесу, задоволення суспільних потреб і одержання прибутку. Міжнародне підприємництво – зовнішньоекономічна діяльність суб'єктів господарювання у виробничій і посередницькій сферах з метою одержання прибутку. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства – цілеспрямоване формування сукупності господарських, економічних, правових, фінансових відносин у сфері підприємницької діяльності між підприємствами України –суб'єктами ЗЕД й іноземними фірмами, як на території України, так і за її межами.
Міжнародний маркетинг-менеджмент – процес координації всіх заходів організації, пов'язаних з економічною діяльністю на міжнародних ринках і спрямованих на формування комплексної стратегічної політики в сфері товару, цін, збуту і комунікацій. Розвиток міжнародних економічних відносин – практична діяльність з формування системи зв'язків національних економік різних країн на основі міжнародного поділу праці в сферах: економічної спеціалізації й інтеграції; інвестицій і валютно-кредитних відносин; торгівлі, транспорту і послуг; трудової міграції; науково-технічних розробок. Концептуальними основами зростання попиту на фахівців з менеджменту зовнішньоекономічної діяльності на світовому ринку праці виступають модель інноваційного розвитку України і сучасні євроінтеграційні процеси. Подальше розширення політичного, економічного, науково-технічного міжнародного співробітництва вимагає залучення висококваліфікованих менеджерів. Освітня модель підготовки менеджерів ЗЕД, що створена в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна, дозволяє випускникам виконувати на національному і міжнародному рівнях значну кількість професійних робіт, основними з яких є: □ менеджер із зовнішньоекономічних зв'язків; □ менеджер із комерційної діяльності й управління підприємством; □ менеджер із дослідження ринку та вивчення суспільної думки; □ менеджер із підбору, забезпечення та використання персоналу; □ менеджер із надання послуг юридичним особам; □ менеджер із інформації; □ менеджер із логістики; □ менеджер із реклами; □ менеджер із торговельного посередництва; □ керівники й помічники керівників підприємств, організацій, установ та їхніх підрозділів. Інтерес до випускників ХНУ за фахом «Менеджмент ЗЕД» підтверджений листами-заявками з багатьох підприємств і установ.
Спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Фахівець з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності – багатокомпетентнісний професіонал з комерційної діяльності та організації бізнесу на національному і світовому ринках праці
Бакалавр з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, економіст-менеджер – нове покоління топ-менеджерів, економістів-аналітиків і багатокомпетентнісних підприємців, які відіграють центральну роль у виведенні будь-якої організації на конкурентний рівень на національних і міжнародних ринках та мають знання з багатьох суміжних наукових напрямків і видів практичної діяльності: бізнес-комерційної, адміністративно-управлінської, зовнішньоекономічної, інноваційно-інвестиційної та багатьох інших. Бакалавр з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності отримує право на роботу економіста-менеджера в організаціях, установах, підприємствах будь-якої галузі та форми власності. У дипломі бакалавра рекомендується робота фахівця з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, економіста-менеджера зі знанням іноземної мови. Крім отримання загальної соціально-гуманітарної й загальноекономічної освіти студенти опановують профільні навчальні дисципліни: інформатика, комп'ютерні мережі та телекомунікацій, інформаційні системи в організації; економіка, фінанси, маркетинг і менеджмент; інфраструктура та дослідження ринків; торгівля, логістика і товарознавство; ситуаційний та проектний аналіз; стратегічний, фінансовий, кадровий, інноваційний, інвестиційний, міжнародний і рекламний маркетинг-менеджмент; адміністративне, трудове, господарське та міжнародне право; соціальна відповідальність, етика бізнесу і розвиток кар'єри та ін.
|
Економічний факультет м. Харків, вул. Мироносицька, 1 |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна |