|
Кафедри Навчання Програми вступних випробувань Денне навчання Освітні програми Дисципліни та викладачі за програмами підготовки Каталоги вибіркових дісциплін Навчально-методичні комплекси дисциплін Заочне (дистанційне) навчання Аспірантура та докторантура Навчально-виховна робота Акредитація 076 магістр Навчальні курси Електронна бібліотека Типові форми з організації навчального процесу Студентські практики Міжнародна діяльність |
Лекція 8Управління маркетингом підприємства
1 Управління – цілеспрямована дія на об’єкт з метою змінити його стан або поведінку у зв’язку зі зміною обставин. До основних функцій управління відносять: 1. планування 2. організація 3. мотивація 4. контроль Ефективне управління потрібно: для аналізу поточних справ прогнозування прийняття управлінських рішень пошук шляхів використання обмежених ресурсів підвищення продуктивності праці найманих робітників На виробництві, як правило використовується 2 концепції управління: 1. Раціональна – передбачає формальне використання з жорстким контролем обов’язків працівників 2. Гнучка – базується на основі довіри та заохочення Читати далі |
Економічний факультет м. Харків, вул. Мироносицька, 1 |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна |