|
Кафедри Навчання Програми вступних випробувань Денне навчання Освітні програми Дисципліни та викладачі за програмами підготовки Каталоги вибіркових дісциплін Навчально-методичні комплекси дисциплін Заочне (дистанційне) навчання Аспірантура та докторантура Навчально-виховна робота Акредитація 076 магістр Навчальні курси Електронна бібліотека Типові форми з організації навчального процесу Студентські практики Міжнародна діяльність |
Лекція 7Маркетингова політика комунікацій
1 Світовий досвід засвідчує, що ефективний продаж товарів може бути забезпечений лише в умовах, коли споживач розуміє призначення товару чи послуги і довіряє товаровиробнику. Такі умови створюються за допомогою реклами та інших засобів, які є складовими комунікативної політики, якої має дотримуватись підприємство. Комунікаційна політика – комплекс засобів про інформування споживача з метою просування продукції. При цьому переслідуються економічні і поза економічні цілі. Економічні: • Рекламний доход • Рекламний прибуток Поза економічні: • Ознайомлення споживача з новим товаром, новою товарною маркою, фірмою • Інформування споживачів з новим товаром, новою товарною маркою, фірмою • Створення та підтримка іміджу фірми (фірма-новатор, фірма дбає про вирішення екологічних проблем) • Відокремлення товарів фірми від продукції конкурентів • Підтримка прихильності споживачів до товарів фірми • Вплив на звички при споживанні товарів фірми • Підвищення рівня популярності продукції фірми • Пробудження прихильності у споживачів до товару фірми |
Економічний факультет м. Харків, вул. Мироносицька, 1 |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна |