|
Кафедри Навчання Програми вступних випробувань Денне навчання Освітні програми Дисципліни та викладачі за програмами підготовки Каталоги вибіркових дісциплін Навчально-методичні комплекси дисциплін Заочне (дистанційне) навчання Аспірантура та докторантура Навчально-виховна робота Акредитація 076 магістр Навчальні курси Електронна бібліотека Типові форми з організації навчального процесу Студентські практики Міжнародна діяльність |
Лекція 3Ринок та суб’єкти маркетингу
1 Ринок – категорія економічного механізму, яка заснована на обміні продуктами суспільної праці. Міжнародна класифікація ринків: Ринок продуктів праці Ринок ресурсів Внутрішній Національний Регіональний Світовий Робочої сили Грошовий Капіталів Спеціальний До організаційних форм відносять: • Базар – організаційна форма ринку, яка передбачає купівлю/продаж одиниці продукції або невеликих партій • Ярмарок - організаційна форма ринку, яка передбачає в першу чергу оптовий продаж товару, як правило, за угодами або контрактами. • Магазин - організаційна форма ринку, яка передбачає індивідуальний продаж товару. • Аукціон - організаційна форма ринку, яка передбачає прилюдні торги за принципом зростаючої ціни • Біржа - організаційна форма ринку, яка передбачає оптовий продаж товарів, яких не має в наявності. Біржа є посередником. Читати далі |
Економічний факультет м. Харків, вул. Мироносицька, 1 |
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна |